Известие

Collapse
No announcement yet.

"Свирене" от съединителя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Свирене" от съединителя.

    Първо търсих но не намерих такава тема. Та проблема е следният: Снощи качвам се паля форсирам на място и се чува един свирещ шум от към съединителя между 2К и 4к оборота. Ако натисна педала на съединителя, този шум липсва. В движение на скорост също се чува, ако освободя от скорост изчезва. Други проблеми няма, педала отлепя нормално, не буксува, само този шум. Ще я закарам на сервиз, но ми е много натоварено време и за това питам за предположения. Предварително благодаря за отговорите.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

  • #2
    При мен подобно нещо беше вътрешна лагер помпа, но може и да е различно, шум по тоя начин се диагностицира трудно.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Такова звуково оформление се получава от лагера.Може и здрав да е и пак да вие.Случвало ми се е дори с чисто нов.Щом утихва като го натовариш,той е почти 100%.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        при мен беше като натисна съединителя и тогава се чуваше ,но от пролетта като се затопли времето и изчезна сега чакам да видя като застудe е дали пак ще се появи
        sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

        Comment


        • #5
          Аз залагам на притискател плюс лагер.

          Comment


          • #6
            Звученето му е точно като на съчмен лагер без смазка , сутринта докато беше студен двигателя свиреше при всички положения на съединителя, после започна да свири само при ненатиснат педал като снощи. По едно време свистенето се смени с шум подобен на жужене и после изчезна. Съединителя си зацепва перфектно. Когато минах през майстора двигателя мъркаше като котенце и не искаше да издава никакъв звук. По описанието майстора каза, че най-вероятно е някакъв си лагер, но да си карам така докато шума не се появи трайно. За съжаление не го попитах за какви пари все пак става въпрос и дали може да стане голяма беля.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
              ......... Когато минах през майстора двигателя мъркаше като котенце и не искаше да издава никакъв звук. По описанието майстора каза, че най-вероятно е някакъв си лагер, но да си карам така докато шума не се появи трайно. За съжаление не го попитах за какви пари все пак става въпрос и дали може да стане голяма беля.
              Нарича се аксиален лагер и натиска върху един "пръстен" в центъра на притискателния диск,а външната му черупка е закрепена подвижно на две точки на вилката,ако си с външен долен цилиндър или е на челото на цилиндъра,ако е лагер-помпа.Ако се окоти,оставаш без съединител,а може да повреди и притискателния диск.Щом до сега е работил нормално,а от скоро се е разсвирил,значи е тръгнал.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Вече фучи постоянно, майстора рече аксеален лагер и комплект съединител за смяна. Пак ще има цифромания.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #9
                  Мда, ако е било лагера, е неизбежно да не замине.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                    Вече фучи постоянно, майстора рече аксеален лагер и комплект съединител за смяна. Пак ще има цифромания.
                    аксиалния лагера се продава оделно затова ако съединителя е читав може само лагера да смениш а той е около 170 лвиначе всичко лагер и съединител е към 450лв
                    Last edited by totii; d.m.y г., 19:51.
                    sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                    Comment


                    • #11
                      В рамките само на месец хилядарка ще литне. Почвам да се замислям, дали не е по-изгодно да плащам лизинга на нов автомобил от колкото поддръжката на стар.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #12
                        13 годишна кола е, а и съединителя може да не е сменян никога - нормално е. А и тя хилядарката нали знаеш, че е литнала от "приятелски" съвети - Дебитомера и дросела са развалени - купи си нови! Нормално е да иска смяна на съединител. А при лизинга има едно лошо нещо - винаги може да си останеш без него . а..и другото лошо - Ако ти е нова колата на лизинг, нали се сещаш, че гаранцията върви само от оторизирания сервиз за дадената марка . В случай по добре ще е да си купиш Ферари от Ebay
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          В рамките само на месец хилядарка ще литне. Почвам да се замислям, дали не е по-изгодно да плащам лизинга на нов автомобил от колкото поддръжката на стар.
                          Ще простиш че ти пиша в темата...но максимата "кефа цена няма" не е актуален.Всъщност се оказва че Алфа Ромео не е това което си мислим.Бърз и перфектен автомобил,малко капризен.Оказва се че е добре изглеждаща визуално кошница/гробница/ в която наливаме безмислени пари.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            При ненатиснат педал аксиалния лагер дали работи???
                            0892 488 330-Теодор
                            Alfa Romeo 145 3.0 24V
                            Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                            Comment


                            • #15
                              Не знам защо се косите толкова за този съединител.Нормално е за кола на толкова години и километри.Аз съм имал три коли досега и трите на старо и на трите съм им сменял съединителя /без на сегашната /. Съединителя е консуматив, който си има определен живот в километри и начин на експлоатация.
                              _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                              156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                              Comment

                              Working...
                              X